کد خبر: ۲۶۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: از نیروی انتظامی درخواست داریم تا با کامیون‌ها و کامیونت‌های غیر مجاز برخورد کنند و اجازه تردد به آن‌ها در سطح شهر را ندهند.
ناطقان: ناصر مدیحی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر حمل بار غیر مجاز و کلاهبرداری از شهروندان، پرونده‌ای تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تکمیلی با حضور در محل ارتکاب تخلف، متوجه کلاهبرداری شرکت غیر مجاز باربری شده و پس از برقراری تماس با مالباخته، وی عنوان کرد که برای حمل بار درخواست کرایه خودروی باری کردم که متصدی این شرکت اعلام کرد قبل از انجام حمل بار پیش پرداخت دریافت می‌شود و در صورت عدم واریز وجه به حساب شرکت؛ خودرویی برای مشتری ارسال نخواهد شد.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: در این پرونده مبلغ ۶ میلیون تومان از شهروند کلاهبرداری شد که با بررسی‌های صورت گرفته این مبلغ به حساب مالباخته عودت داده شد.

وی افزود: شهروندان برای حمل اثاثیه و بار قبل از انجام هر اقدامی از اصالت شرکت‌های حمل اثاثیه استعلام بگیرند و از اماکن معتبر و دارای پروانه کسب استفاده کنند تا مورد کلاهبرداری مجرمان قرار نگیرند.

مدیحی با بیان اینکه پلیس آگاهی و پلیس راهنمایی و رانندگی در این رابطه باید به موضوع ورود کنند، اظهار کرد: از نیروی انتظامی درخواست داریم تا با کامیون‌ها و کامیونت‌های غیر مجاز برخورد کنند و اجازه تردد به آن‌ها در سطح شهر ندهند، برخی از این خودرو‌ها هم خانه مجرمان است و هم با آن اقدامات مجرمانه انجام می‌دهند و با پارک کردن در خیابان‌ها بدون مجوز اقدام به باربری می‌کنند.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم لازم است تا پلیس آگاهی به موضوع ورود کند و از بروز اینگونه جرایم و کلاهبرداری جلوگیری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین