کد خبر: ۲۶۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
مهرداد میناوند ، پیشکسوت فوتبال ایران که از هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود، در اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن 45 سالگی درگذشت.
ناطقان: مهرداد میناوند آذر ماه امسال برای دومین بار ازدواج کرده بود اما متاسفانه کرونا اجازه نداد زندگی مهرداد و همسرش چند ماه بیشتر دوام بیاورد.

ماجرای ازدواج مجدد مهرداد میناوند


ازدواج اول مهرداد میناوند در اتریش

مهرداد میناوند اولین بار زمان حضور خود در اتریش با یک دختر ایرانی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام آریا است. آریا مثل پدرش، چپ پا است. این زندگی در نهایت بعد از چند سال بخاطر عدم تمایل همسرش به زندگی در ایران به جدایی ختم شد.
همسر دوم مهرداد میناوند که بود؟

مهرداد میناوند 9 آذر امسال در پستی اینستاگرامی از ازدواجش خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوسته بود. میناوند در روز تولدش داماد شده بود.

ماجرای ازدواج مجدد مهرداد میناوند

مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر اعلام کرد. تاریخ ازدواج این زوج هم امروز یعنی 99.9.9 است.

مهرداد میناوند نوشت:

بنام آفریدگار عشق سلام به همه دوستان جان

امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی...تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد.مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر...

بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بینظیر رقم می خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند.پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد.ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم...خدا رو شکر میکنم که محقق شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین