کد خبر: ۲۶۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف و ضبط ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد افیونی از نوع تریاک در قالب بار پیاز از استان‌های جنوبی کشور، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند و ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه کشف و هفت متهم در این خصوص دستگیر شدند.
ناطقان: سردار مسعود خرم‌نیا اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد افیونی از نوع تریاک در قالب بار پیاز از استان‌های جنوبی کشور، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند و ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه کشف و هفت متهم در این خصوص دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم و پایش خودروهای عبوری در محور تبریز - ارومیه موفق شدند خودروها را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات منسجم پلیسی، چهار دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه سواری و ۲ دستگاه کامیون باری را متوقف کردند.

خرم نیا یادآورشد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه در داخل خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در این رابطه، چهار دستگاه خودرو توقیف و هفت متهم دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
منبع: فارس
برچسب ها: تریاک ، پیاز ، ارومیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین