کد خبر: ۲۶۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:
عباس تابش پیرامون تدابیر دولت برای بازار شب عید گفت: ارز مورد نیاز تا پایان سال و همچنین برای سه ماه اول سال آینده تامین شده است و هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج شب عید در کشور وجود ندارد پنج میلیون تن کالا در بندرها انبار شده است و به لحاظ پشتوانه کالا هیچ مشکلی نداریم و در مجموع شب عید خوبی را برای مردم متصور هستیم.
ناطقان: عباس تابش که روز پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اصفهان سخن می‌گفت، افزود: پنج میلیون تن کالا در بندرها انبار شده است و به لحاظ پشتوانه کالا هیچ مشکلی نداریم و در مجموع شب عید خوبی را برای مردم متصور هستیم.

مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان‌و تولید کنندگان گفت: سفرهای استانی برای بررسی تامین کالای مورد نیاز استان‌ها و نظارت و تاکید بر برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد که سفر امروز به استان اصفهان در همین راستاست.

وی تاکید کرد: رسیدگی به پرونده متخلفان با هدف جلوگیری از تخلفات و تاثیرگذاری در بازار در دستور کار قرار دارد.

تابش اظهار کرد: ارتباط نظام‌مند الکترونیکی برخط و خوبی بین تعزیرات، صمت و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان بوجود آمده است و ضرورت دارد ارتباط برخط وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت نیز به منظور رصد بازار و جلوگیری از خالی شدن قفسه‌ها وجود داشته باشد.

تابش اضافه کرد: ظرف مدت ۵ ماه گذشته ۱۲۰ هزار پرونده به تعزیرات با سرعت و برخط ارسال شده است و احکام این پرونده‌ها نیز برخط و سریع اعلام‌می‌شود.

  وی با اشاره به امتیازدهی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان به شرکت‌های مختلف گفت: امسال سه شرکت استان‌ اصفهان به‌عنوان شرکت‌های برتر در شاخص در رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب شده‌اند.

وی تاکید کرد: سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان برای حضور و  شرکت در این جشنواره سالانه هیچ مبلغی را پرداخت نمی‌کند و ارزیابی‌ها بر اساس مولفه‌های تنظیم شده از سوی سازمان است.

جلسه تنظیم بازار استان اصفهان روز پنجشنبه با حضور دستگاه‌های مرتبط به ریاست عباس رضایی استاندار اصفهان و با حضور عباس تابش معاون وزیر صمت، رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان‌و تولید کنندگان برگزار شد.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان امروز پنجشنبه به منظور تجلیل از سه واحد منتخب نمونه ملی در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان و شرکت در کارگروه تنظیم بازار استان اصفهان، رصد و بازدید از چند فروشگاه بزرگ در سطح شهر و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به این استان سفر کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین