کد خبر: ۲۶۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در ارتفاعات هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم و از ورود و خروج خودروهای غیربومی جلوگیری و تردد فقط با زنجیر چرخ میسر خواهد بود.
ناطقان: ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز بدون ترافیک انجام می‌شود اما تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است، زیرا در ارتفاعات این محور و محور فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است اما از ورود خودروهای فاقد مجوز و غیربومی به این محور و محور هراز جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور خودروها از محورهای شرق استان تهران منوط به داشتن و نصب زنجیر چرخ است و در صورت عدم به همراه داشتن تجهیزات زمستانه این افراد اعمال قانون و خودروی آن‌ها اجازه تردد از این محورها را نخواهند داشت.

کهریزی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان است اما با توجه به بارش شدید باران در این محورها، خودروها با احتیاط بیشتری مسیر را طی می‌کنند.

وی اضافه کرد: هم‌وطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند، بدون تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی، اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو و با باک پر از بنزین وارد محورها شوند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: ورود خودروهای غیربومی و فاقد مجوز به استان مازندران ممنوع است و توصیه اکید داریم هم‌وطنان به هیچ عنوان وارد محورهای هراز و فیروزکوه نشوند زیرا در هر دو مسیر رفت و برگشت گیت‌های ایست ‌و بازرسی دائر شده و اجازه ورود و خروج خودروهای غیربومی را به استان تهران و مازندران نخواهیم داد.

کهریزی بیان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان‌مان رقم بزنند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین