کد خبر: ۲۶۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
دادستان دورود با اشاره به پرونده اختلاس شهرداری شهر دورود گفت: سومین شهردار سابق دورود به اتهام اختلاس دستگیر شد.
ناطقان: بابک آزادی با اشاره به پرونده اختلاس شهرداری شهر دورود اظهارداشت: در پرونده مربوط به اختلاس در شهرداری این شهر تاکنون سه شهردار سابق شهر دورود به اتهام اختلاس دستگیر شدند و دو شهردار سابق دیگر نیز که ساکن تهران و کرج هستند در دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در راستای رسیدگی به پرونده اختلاس در امر سیمان (مشخص نبودن میزان مصرف سیمان و سرنوشت نامعلوم آن) در شهرداری شهر دورود، سومین شهردار سابق شهر دورود نیز بازداشت شد که روز پنجشنبه همین هفته جزئیات بیشتری اطلاع‌رسانی می‌شود.

دادستان دورود با اشاره به پرونده اختلاس شهرداران سابق شهر دورود در دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد عنوان کرد: دو شهردار سابق که دیگر ساکن دورود نیستند و در حوزه تهران و کرج و خارج از استان لرستان هستند خودشان قرار است برای ادامه بازجویی به دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد مراجعه کنند و باید در آن دادسرا مورد سؤال واقع شوند که تاکنون 5 شهردار سابق در مورد این پرونده احضار و یا دستگیر شدند.

وی از کشف دو مرحله‌ای حدود 60 دستگاه ماینر (دستگاه استخراج بیت کوین) در این شهرستان خبر داد و گفت: 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند و ارزش ریالی حدود 60 دستگاه استخراج بیت کوین در شهرستان دورود فعلاً مشخص نیست هنوز کارشناسی نشده که گمرکی به ما دقیق اعلام کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین