کد خبر: ۲۶۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
در اولین روز معاملاتی هفته ارزش سبد سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان رسید و نسبت به آخرین روز هفته قبل ۶.۸ درصد افزایش داشت.
ناطقان:  شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با صعود ۴۷ هزار واحدی معادل ۳.۹ درصد در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز سبزپوش شد و با رشد ۱۲ هزار واحدی، ۴۳۵ هزار و ۶۱۷ واحد را ثبت کرد.

 
سهام عدالت

فارس، فولاد و فملی سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. سصفها، پرداخت وکلوند نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند و شستا، غزر، ثامید هم سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.
ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۲۱۲ تومان رسید که نسبت به دیروز ۸.۶ درصد معادل ۶۸۱ هزار و ۲۱۲ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۹۲۷ تومان رسیده است.


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۷.۶۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۲۱۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۷ هزار و ۵۹۰ تومان معامله شد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین