کد خبر: ۲۶۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان رسید.
ناطقان: ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به اواخر هفته گذشته بیش از ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.

محمدولی ادامه داد: امیدواریم با نزدیک شدن به عید نوروز فروش مصنوعات طلا و جواهرآلات در بازار بیشتر شود چراکه طی ماه های گذشته به دلیل رشد قیمت طلا، اغلب مردم روی به خرید و فروش سکه به منظور سرمایه گذاری کرده بودند.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

محمدولی ابراز کرد: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۰۷ درصد کاهش به ۱۸۲۴ دلار و ۲۳ سنت رسید. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی دیروز برای تحویل در ماه آوریل نیز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۲۰ سنت رسید.

وی در پایان مطرح کرد: در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد و بازار‌های جهانی تا یک ماه آینده با همین منوال ادامه دهند، تا پایان سال شاهد نوسان بی رویه قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نخواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین