کد خبر: ۲۶۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
امروز مسابقه بزرگ عصر جدید وارد سومین سال پخش پیاپی خود از شبکه سه سیما شد.
ناطقان: مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران به پایان فصل دوم خود نزدیک می‌شود و در سالگرد پخش اولین قسمت از آن، فرصتی است برای مرور اعداد و ارقامی که عصرجدید جابه‌جا کرد.

اولین قسمت عصرجدید ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه سه سیما رفت و امروز این مسابقه وارد سومین سال حضور پیاپی خود بر روی آنتن سیما شد.

در طول این دو فصل، بیش از ۴هزار نفر در قالب فرد یا گروه برای نشان‌دادن استعداد خود به صحنه عصرجدید آمده‌اند؛ صحنه‌ای که از آن و دیگر فضا‌های متنوع استودیوی برنامه تا کنون حدود ۲۰۰قسمت با میانگین زمان ۱۲۰ دقیقه، برنامه تولید و روانه آنتن شده است، یعنی بیش از ۲۴ هزار دقیقه برنامه!

این برنامه‌ها چه در نوروز چه در دیگر زمان‌ها همیشه در صدر نظرسنجی مردمی و رسمی بوده‌اند که آخرین آن، هشتگ عصرجدید ویژه باشگاه مهارت مرحله نیمه نهایی بود و در پاییز، اول شد.

استعداد‌های حاضر در عصرجدید، محدود به ساکنان پایتخت یا مراکز استان‌ها نبوده‌اند و از همه جای ایران، از دورافتاده‌ترین روستا‌ها تا تهران، شرکت‌کننده به برنامه آمده و حتی از دیگر کشور‌ها نیز در میان این ۴هزار نفر، استعدادیابی شده است.

تیم تولید عصرجدید، ۴۰۰ نفر عضو ثابت دارد که به صورت مستقیم درگیر ساخت و تولیدند و تا ۷۰۰نفر به شکل غیرمستقیم، کارآفرینی کرده است؛ افرادی که حتی با وجود سختی کار در دوران کرونا، حتی شده با توقف، ولی هرطور که بوده، برنامه را پیش برده‌اند و حالا در آستانه ضبط فینال آن هستند.

عموم شرکت‌کننده‌های عصرجدید، اذعان می‌کنند که استعداد و دیده‌شدن آن‌ها به قبل و بعد از عصرجدید در زندگی‌شان تقسیم شده و بعد از درخشش در برنامه، تحول بزرگی برایشان اتفاق افتاده؛ از پارسا خائف، مقام سوم فصل اول که حالا آلبوم منتشر کرده بگیرید تا محمد زارع و سعید فتحی‌روشن که خودشان در فصل دوم، به حلقه مربیان پیوستند یا فریبا فرجی‌پور که پارسال پنجم شد و امسال گروه فرشتگان نینجا را تا فینال رسانده است.

بازدید‌های عصرجدید هم در اپلیکیشن تلوبیون، همیشه بالاترین آمار‌ها را داشته و عصرجدید پر بیننده‌ترین برنامه تاریخ این پلتفرم با بیش از ۵۵ میلیون بار بازدید شده است.

صفحه اینستاگرامی عصرجدید در مدت کوتاهی با تولید محتوای مستقل و پرشمار، به نزدیک ۲ میلیون دنبال‌کننده رسیده است.

همه این‌ها در شرایطی که در ابتدای ساخت، ایراد کپی‌بودن به عصرجدید گرفته می‌شد، ثابت کرده که محصول درجه یک ساختن، راه خود را به دل مخاطب پیدا می‌کند؛ هرچند که عصرجدید قسمت به قسمت از شکل برنامه آمریکایی فاصله گرفت و حالا شمایل مستقل و بدیعی دارد با ساختاری متفاوت که بینندگان میلیونی‌اش برای تماشا، منتظرش هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین