کد خبر: ۲۶۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران کاهش قیمت مرغ را منوط به عرضه بیشتر در میدان بهمن و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.
ناطقان: حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به تولید مرغ استان تهران اظهار داشت: ۸ درصد مرغ استان تهران، توسط خود استان و ۹۲ درصد دیگر از سایر استان های دیگر تامین می‌شود و متاسفانه مرغی که از استان های دیگر وصول می‌شود، بالاتر از قیمت مصوب است؛ اگر مرغ وصول شده از استان های دیگر، در استان تهران تحویل گرفته نشود به استان های دیگر فرستاده و باعث افزایش قیمت می‌شود.

وی سپس گفت: برخی استان‌ها نا به جا، مرغ را بالاتر از نرخ مصوب قیمت گذاری کرده اند که این خود آشکارا تخلف است و حدود اختیارات تنظیم بازار استانی نیست؛ همراهی نکردن استان های دیگر در رعایت قیمت مصوب مرغ باعث بروز مشکلاتی در استان تهران می‌شود و لذا با توجه به اینکه تامین مرغ کافی در استان تهران نسبت به مرغ با قیمت های پراکنده اولویت دارد. بنابراین مجبوریم که مرغ ها را با هر قیمتی تحویل بگیریم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها و برنامه حملی که به‌زودی تهیه می‌شود از طریق استانداری تهران هماهنگی های لازم جهت حمل مرغ‌ها از استان مبدا به مقصد میدان بهمن انجام می‌شود؛ معتقدیم اگر قیمت مرغ در میدان بهمن تعدیل شود، قیمت مرغ در سطح کشور تعدیل می‌شود.

عسگری با اشاره به آشفتگی قیمت مرغ در ۶ ماهه گذشته خاطرنشان کرد: مشکل تولید مرغ در استان تهران نداریم و تنها مشکل اختلاف نظر میان ستاد تنظیم بازار کشور و اتحادیه مرغداران کشور است که اتحادیه مرغداران اظهار می کنند قیمت مصوب بسیار کم است و ستاد تنظیم بازار کشور، این مسئله را نمی‌پذیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین