کد خبر: ۲۶۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف۴۰۰ هزار انواع مواد محترقه در جنوب تهران خبر داد.
ناطقان: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک متهم و کشف 423 هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در انبار ساختمانی مسکونی در جنوب تهران خبرداد.
 

 سردار علی ذوالقدری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مقادیر زیادی مواد محترقه در انبار یک ساختمان مسکونی در حوالی عبدل آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد خبر صحت دارد، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، مالک ساختمان مسکونی با دپو و جمع آوری انواع مواد محترقه قصد دارد با نزدیک شدن به ایام پایانی سال مواد محترقه را در بین قشر نوجوان و جوان توزیع کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی افزود: با شناسایی هویت مالک ساختمان مسکونی با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته بیست و هشتم بهمن ماه تیمی از ماموران عملیات پایگاه دهم این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند مالک ساختمان را دستگیر و در بررسی های بیشتر 423 هزار عدد از انواع مواد محترقه از انباری ساختمان کشف کنند.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه انبار واحد مسکونی با دستور قضائی پلمب شد، ادامه داد: متهم برای سیر مراحل قضائی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین