کد خبر: ۲۶۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
یک مقام ارشد روسیه به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای تداوم حمله هوایی به سوریه هشدار داد.
ناطقان: منابع خبری چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از هشدار یک مقام ارشد روسیه به رژیم صهیونیستی در خصوص پیامدهای تداوم حملات هوایی به سوریه خبر دادند.

 منابع خبری به نقل از خبرگزاری «اینترفکس» نوشتند که «آلکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه روسیه در امور سوریه، به رژیم اسرائیل هشدار داده که ادامه حملات هوایی به سوریه می‌تواند منجر به اقدامات تلافی جویانه دمشق و ایجاد دور جدیدی از تنش شود.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مدت‌هاست که به بهانه‌های واهی با نقض حریم هوایی سوریه به مناطقی از این کشور حمله می‌کنند.

خبرگزاری رسمی سوریه دوشنبه از پاسخ پدافند هوایی ارتش این کشور به حملات موشکی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق خبر داد. خبرگزاری «سانا» اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه به حمله دشمن صهیونیست در حومه دمشق پاسخ داده است. خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از ارتش سوریه گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز جولان اشغالی پرواز کردند و اهدافی را در اطراف دمشق بمباران کردند.

ارتش سوریه در این زمینه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور بیشتر موشک‌ها را رهگیری و سرنگون کرده است.
منبع: فارس
برچسب ها: هشدار ، روسیه ، تل آویو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین