کد خبر: ۲۶۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
عسگری با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلو مرغ در حال حاضر ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در خرده فروشی‌ها تا ۲۸ هزار تومان هم رسیده است.
ناطقان: حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اینکه برخی استان‌ها در فروش و ارسال مرغ به تهران کوتاهی می‌کنند ما در میدان بهمن شاهد کمبود جزیی هستیم که همین موضوع باعث افزایش قیمت مرغ در بازار است و قیمت در خرده فروشی‌ها تا ۲۸ هزار تومان هم رسیده است، همچنین مرغی که از استان‌های دیگر وصول می‌شود، بالاتر از قیمت مصوب است.

وی ادامه داد: در این روز‌ها به دلیل اینکه مراسمات از سر گرفته شده مقداری افزایش در درخواست‌ها برای خرید مرغ را داریم. روزانه بیش از ۴۰۰ تن مرغ در سطح استان توزیع می‌شود، ولی به دلیل تقاضایی که وجود دارد از امروز قرار شد تا روزانه ۷۰۰ تن مرغ روانه بازار شود تا موجب تعادل قیمت و رفع نیاز‌های روزانه استان شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها و برنامه حملی که به‌زودی تهیه می‌شود از طریق استانداری تهران هماهنگی‌های لازم جهت حمل مرغ‌ها از استان مبدا به مقصد میدان بهمن انجام می‌شود و معتقدیم اگر قیمت مرغ در میدان بهمن تعدیل شود، قیمت مرغ در سطح کشور تعدیل می‌شود. مشکل تولید مرغ در استان تهران نداریم و مشکل اختلاف نظر میان ستاد تنظیم بازار کشور و اتحادیه مرغداران کشور است که اتحادیه مرغداران اظهار می‌کنند قیمت مصوب بسیار کم است و ستاد تنظیم بازار کشور، این مسئله را نمی‌پذیرد.

عسگری تصریح کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرمگرم مرغ در حال حاضر ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، ولی در این روز‌ها مرغ با این قیمت عرضه نشده است.
برچسب ها: تحولات ، بازار ، مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین