کد خبر: ۲۶۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
معاون توسعه و منابع استانداری تهران بر لزوم تقویت ساختار اداری استان تهران تاکید کرد.
ناطقان: غلامرضا عباس پاشا در شورای اداری شهرستان فیروزکوه با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار اداری در استان تهران گفت: فیروزکوه در حوزه کشاورزی و گردشگری در رتبه نخست استان تهران قرار دارد و همین ظرفیت باعث شده در این استان شاهد تحقق ۱۰۷ درصدی اشتغال پیش بینی شده باشیم.

وی افزود: با وجود تمام سنگ اندازی های دشمن و تلاش برای از پا در آوردن اقتصاد کشورمان خوشبختانه در همین شهرستان فیروزکوه در سال جاری ۱۴۱ پروژه شاخص به بهره برداری رسید. به این ترتیب موتور محرکه توسعه در کشور به خوبی به حرکت درآمده و تنها برای رفع دغدغه ها باید به دنبال هم افزایی در دستگاه های مختلف باشیم.

وی ادامه داد: تحریم های اقتصادی ما را با برخی چالش های اقتصادی مواجه کرده و از سوی دیگر دشمن به دنبال خلل در حوزه اجتماعی و دامن زدن به اختلافات منطقه ای است اما خوشبختانه مردم ما از سال ۱۳۵۷ تا به امروز در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس نشان دادند که پای آرمان های انقلاب خود ایستاده اند.

معاون استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر لزوم ایجاد هم افزایی برای حل چالش های موجود در استان تهران افزود: امروز شهرستان فیروزکوه باید از ظرفیت های موجود برای توسعه بیش از پیش بهره بگیرد. باید ضرورت ها در همه شهرستان ها به طور دقیق مشخص و با اولویت بندی نسبت به رفع چالش ها اقدام شود.

در شهرستان فیروزکوه نقطه کلیدی گردشگری است و در مرحله بعد نیز کشاورزی و صنعت دارای ظرفیت های بسیاری است. از سوی دیگر چالش جدی این شهرستان سربارهایی است که در مسیرهای تردد عبوری به استان های سمنان و مازندران دارد. این چالش ها نادیده گرفته شده اما می طلبد که مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید مدیریت مبتنی بر شایستگی در دستور کار قرار گیرد. قطعا اقتدار نظام سیاسی به عملکرد نظام اداری مرتبط است. ساختارهای اداری استان تهران جوابگوی این استان نیست و در همین راستا جلسات و پیگیری های گسترده ای برای حل معضلات و مشکلات ساختار اداری استان تهران برگزار شده است.

وی ادامه داد: دولت ها برای پاسخگویی به نیازهای مردم به وجود آمده اند و اگر در ساختار به درستی به مردم پاسخ داده نشود محرک توسعه پدید نمی آید.

پاشا تاکید کرد: ساختار اداری استان تهران چالش های جدی دارد و شهرستان فیروزکوه نیز از این مسئله مستثنی نیست. لذا به دنبال تقویت این ساختار در تمامی ۱۶ شهرستان استان تهران هستیم. تیم های آسیب شناسی تشکیل شده و دو پژوهش آسیب شناسی ساختار اداری استان و آسیب شناسی منابع انسانی در دستور کار قرار گرفته، بی تردید با به نتیجه رسیدن این دو پژوهش می توانیم گام موثری در تقویت جدی سازمان اداری برداریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین