کد خبر: ۲۶۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۱۰۰ هزار ماسک قاچاق در مغازه‌ای در جنوب تهران خبر داد.
ناطقان: سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 102 هزار ماسک قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: بیست و پنجم بهمن ماه امسال خبری مبنی دپو و جمع آوری مقادیر فراوانی ماسک های قاچاق در مغازه ای در جنوب تهران به پلیس امنیت اقتصادی اعلام و بررسی موضوع در اختیار کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی در حوالی خیابان ظهیر الاسلام اعزام و مشخص شد که مالک مغازه مقادیر فراوانی ماسک خارجی در مغازه اش جمع آوری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و روز گذشته تیمی از کارآگاهان این پلیس در معیت عوامل سازمان تعزیرات از مغازه مذکور بازدید کردند.

سرهنگ کارآگاه ولی‌پور گودرزی با اشاره به اینکه در این بازدید 102 هزار ماسک مربوط به کشورهای خارجی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد، افزود: مالک مغازه اظهار داشت که اطلاعی از قاچاق بودن این کالاها نداشته و عوض بدهی خود از طرف معامله خویش ماسک ها را دریافت کرده است.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی انتقال و کشف جزئیات پرونده در این خصوص ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان ارزش تقریبی ماسک های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.
منبع: فارس
برچسب ها: کشف ، قاچاق ، پایتخت ، ماسک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین