کد خبر: ۲۶۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
یک عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به انجام سفرهای نوروزی با توجه به شیوع نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در برخی مناطق، هشدار داد.
ناطقان: دکتر مینو محرز در گفت‌وگو با روزنامه «رسالت» تصریح کرد: «تحت هیچ شرایطی نباید در ایام عید زمینه و مقدمات سفر شهروندان را فراهم کرد. سفر در وضعیتی که گونه جهش‌یافته انگلیسی هم سر برداشته و در کل کشور چرخیده، به قیمت جان هموطنانمان تمام می‌شود.»

وی افزود: «سوای این موضوع باید فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی کرد که مردم تصور نکنند با آغاز واکسیناسیون کار تمام ‌شده است. هنوز اتفاقی نیفتاده، تازه در حال تزریق واکسن به کادر درمان هستیم و زمان زیادی تا ایمن‌شدن ۶۰ تا ۷۰ درصد جامعه مانده و باز هم تکرار می‌کنم که رفتن به سفر در این شرایط، قوز بالاقوز است و برایمان گران تمام خواهد شد.»
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین