کد خبر: ۲۶۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
رئیس مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در نشست سالانه این مجلس ضمن تبریک پیشاپیش میلاد امیرالمومنین علی (ع)، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت مردم از نمایندگان مجلس درخواست دارم در خدمتگزاری به مردم اولویت ها را در نظر بگیرند و به مسائل فرعی و دست دوم نپردازند. به فکر مردم باشند و تصمیمات را بر اساس منفعت ملی اتخاذ کنند نه بر اساس منفعت جریانی یا حزبی.
ناطقان:  آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در نشست سالانه این مجلس ضمن تبریک پیشاپیش میلاد امیرالمومنین علی (ع)، اظهار کرد: مسئله امروز کشور که مشکلات زیادی را ایجاد کرده است بیماری کروناست که باعث شده شرایط اقتصادی مردم بدتر شود، اما همین مردم با این شرایط در ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتن و چندین هزار کیلومتر را با ماشین و به طور نمادین این روز را پاس داشتند.

Image result for جنتی نمایندگان مجلس به مسائل دست دوم



وی ادامه داد: ایران در سال گذشته توانست قدرت خود را به دشمنان ثابت کند از ساقط کردن پهپاد گلوبال هوک تا بمباران پایگاه عین الاسد که این نشان آن است که ایران در مقابل زور و ظلم خواهد ایستاد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا رو به افول است، گفت: اکنون شرایط دشمنان جمهوری اسلامی ایران رو به زوال هستند که نمونه عینی آن را می‌توان به درگیری های کف خیابان‌های آمریکا را اشاره کرد و این نشان دهنده آن است که آمریکا روبه زوال است.

جنتی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته با شرایطی که پیش آمد اما بر روی مشارکت مردم تاثیری نداشت.

وی به نمایندگان مجلس توصیه کرد: با توجه به شرایط سخت مردم از نمایندگان مجلس درخواست دارم که به فکر مردم باشند و تصمیمات را بر اساس منفعت ملی اتخاذ کنند نه بر اساس منفعت جریانی یا حزبی زیرا با توجه به شرایط بد اقتصادی باز مردم به پای صندوق های رای آمدند و به تک تک این نمایندگان اعتماد کرده اند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سال آینده سال سرنوشت سازی برای کشور است زیرا یکی از مهمترین انتخابات کشور در سال ۱۴۰۰ رقم می‌خورد و باید به اصل 115 قانون اساسی مراجعه کرد که در ان شرایط نامزد ریاست جمهوری مشخص شده است.

جنتی افزود: نامزد انتخابات ریاست جمهوری باید مدیر، مدبر و با تقوا باشد زیرا کلمه تقوا بسیار مهم است و در حد عدالت و بالاتر از آن است که این موضوع در حیطه اختیارات شورای نگهبان است و باید در این راستا خوب عمل کند.

وی در پایان از حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه کشور تشکر کرد و گفت: اقدامات خوبی در زمان ریاست آقای رئیسی بر قوه قضاییه کشور اتفاق افتاده است که نمونه عینی ان مبارزه واقعی با فساد است.



منبع:دانشجو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین