کد خبر: ۲۶۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و مشکلات تردد، قیمت هر کیلو شقه گوسفندی به ۱۳۲ هزار تومان رسیده است.
ناطقان: علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۱۸ تا ۱۲۰ هزار تومان به مغازه دار و ۱۳۲ تا ۱۳۳ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.




نرخ هر کیلو شقه گوسفندی ۱۳۲ هزار تومان

 او بارندگی‌های اخیر و کولاک برف در غرب و مشکلات در تردد را از دلایل اصلی گرانی گوشت در بازار اعلام کرد و افزود: نوسانات اخیر ارتباطی به قاچاق دام ندارد، چرا که قاچاق به میزان قابل توجهی از سوی مرزبانان کنترل شده همچنین کاهش قیمت دلار هم انگیزه قاچاقچیان را کاهش داده است و تنها بارش‌های منطقه غرب و مشکلات حمل‌ونقل منجر به نوسانات قیمت در بازار شده است.

ملکی با اشاره به اینکه بازار گوشت تهران رونقی ندارد، بیان کرد: با توجه به قدرت خرید خانوار و هزینه‌های شب عید، مردم تعجیلی در امر خرید گوشت ندارند، اما طبق روال همه ساله در اسفند با افزایش قیمت گوشت قرمز مواجه هستیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: بسیاری از دامداران دام‌های خود را نگه داشته‌اند تا در اسفند با قیمت بالاتر به بازار عرضه کنند.

او در پایان قیمت هر کیلو دام زنده را ۵۵ تا ۵۷ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به بارش برف و سرما و مشکلات تردد، طی روز‌های اخیر قیمت هر کیلو دام ۲ هزار تومان افزایش یافته که اثر خود را بر بازار گوشت گذاشته است.
منبع: صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین