کد خبر: ۲۶۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
نرخ دلار در معاملات امروز بازار ارز، با رشد نسبی مواجه شده است. این در حالی است که روز گذشته، بهای این ارز با کاهش همراه شده بود.
ناطقان: نرخ دلار در معاملات امروز بازار ارز، با رشد نسبی مواجه شده است. این در حالی است که روز گذشته، بهای این ارز با کاهش همراه شده بود.


قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه چهارم اسفندماه ۹۹/ ادامه نوسان دلار کانال ۲۴/ نرخ رسمی چه تغییری کرد؟

در معاملات امروز (دوشنبه چهارم اسفندماه 99) بازار ارز، نرخ دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور با فراز و فرود محدود در کانال بیست و چهار هزار تومانی همراه است.

به گونه ای که در لحظه انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به قیمت 23882 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 24365 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، 111 تومان گران تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها به قیمت 28758 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل با افزایش 36 تومانی نسبت به روز یکشنبه، به قیمت 29339 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین