کد خبر: ۲۶۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
مستند «حاشیه مهم‌تر از متن» با روایتی از معضلات حاشیه‌نشینی در قالب مجموعه برنامه «به اضافه مستند» به روی آنتن خواهد رفت.
ناطقان: هفدهمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «حاشیه مهم‌تر از متن» به کارگردانی حسن جعفری روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «حاشیه مهم‌تر از متن»، معضل حاشیه‌نشینی در اطراف شهرهای بزرگ را بررسی و به آسیب‌های اجتماعی ناشی از این چالش پرداخته است.

این فیلم مستند با نگاهی ژورنالیستی به ده‌ها محله حاشیه‌نشین سفر کرده و ضمن بررسی چالش‌ها، راه‌حل‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی حاشیه‌نشینی را معرفی کرده است.  

«حاشیه مهم تر از متن» به کارگردانی حسن جعفری و تهیه‌کنندگی یاسر طالبی در خانه فیلم و نمایش مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج تولید شده است. این مستند برای اولین بار از شبکه مستند و برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» پخش می‌شود.  

پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور سیدحسن موسوی، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی و مجید روستا عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شده و چالش‌های حاشیه‌نشینی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۵ اسفند ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۶ اسفند ساعت ۹ و جمعه ۸ اسفند ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای داخلی و خارجی در تلویزیون و همچنین بحث کارشناسی پیرامون موضوع می‌پردازد.

این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس سه‌شنبه شب ها ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین