کد خبر: ۲۶۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
شهردار منطقه۱۳ از اجرای طرح برخورد با خانه‌های مجردی که به پاتوق معتادان و مجرمان تبدیل شده بود، خبر داد.
ناطقان: مجتبی شکری با بیان اینکه با هدف رفع آسیب های اجتماعی، طرح ضربتی پلمب خانه پاتوق معتادان در ناحیه یک منطقه اجرایی شد ، گفت: در مرحله‌ جدید این طرح که با همکاری شهرداری منطقه۱۳، سرکلانتر یازدهم ، کلانتری های تابعه  و شرکت های آب ، برق ، گاز ، تعزیرات و اداره بهداشت اجرایی شد، ۵۸ باب خانه پاتوق معتادان در نقاط آسیب زا پلمب شد.

او هدف از اجرای این طرح را کاهش معضلات، آسیب های اجتماعی و کسب رضایت شهروندان برشمرد و افزود: در این طرح خانه‌هایی که اتاق‌های داخل آن به چندین واحد تقسیم شده و هر واحد نیز به چندین نفر اجاره داده شده بود، در این فضاها اقدام به مالخری،  مصرف موادمخدر،  قاچاق و انجام دیگر اقدامات مجرمانه کرده بودند.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، شهردار منطقه۱۳ یادآور شد: همچنین معتادان متجاهر در این محدوده جمع آوری شده اند که به کمپ های ترک اعتیاد و مراکز بازپروری منتقل می شوند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین