کد خبر: ۲۶۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
فیلم لایو اکشن «تام و جری» پس از سال نوی چینی اولین فیلم خارجی است که در این کشور اکران خواهد شد.
ناطقان: به نقل از ورایتی، فیلم و انیمیشن ترکیبی «تام و جری» محصول کمپانی برادران وارنر، برای اکران در تاریخ ۲۶ فوریه در کشور چین تنظیم شده است. به این ترتیب «تام و جری» اولین فیلم خارجی خواهد بود که پس از سال نوی میلادی راهی سینما‌های چین می‌شود.

تعطیلات رسمی سال چینی که امسال از ۱۱ تا ۱۷ فوریه برگزار شد، معمولاً پردرآمدترین هفته سینما طی یک سال و بنابراین یکی از رقابتی‌ترین هفته ها برای اکران فیلم‌هاست.

امسال حدود ۷ فیلم پرفروش در تاریخ ۱۲ فوریه اکران خود را در چین آغاز کرده اند که دو فیلم سینمایی «کارآگاه محله چینی‌ها ۳» و «سلام مامان» در بین آن‌ها از عناوین پرفروش هستند.

«تام و جری» به عنوان رقیبی برای این فیلم‌ها از روز جمعه که مصادف با روز جشن فانوس و آخرین روز تعطیلات سال نوی میلادی چینی هاست، روی پرده‌ها می‌رود.

این فیلم توسط تیم استوری (کارگردان ۴ شگفت انگیز) کارگردانی شده و نویسندگی آن هم بر عهده کوین کاستلو بوئه است. این اثر که ۵۰ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده، بازسازی کارتونی است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۶ معرفی شد. داستان آن نیز از این قرار است که موش معروف داستان در هتلی قرار دارد و شخصی با بازی کلوی گریس مورتز وظیفه دارد آن‌ها را از هتل بیرون بیندازد و از اینجا تام (گربه) وارد داستان می‌شود.

قرار بود این فیلم ۵ مارس (۱۵ اسفند) در آمریکا اکران شود، اما بعد قرار شد از ۲۶ فوریه (۸ اسفند) راهی سینما‌های آمریکا شود و همزمان در اچ‌بی‌اُ مکس نیز استریم شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین