کد خبر: ۲۶۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد هرویه میلیچ به زودی به ایران برمی‌گردد.
ناطقان: هرویه میلیچ ستاره کروات استقلال از مدت ها قبل به کشورش سفر کرده و هنوز شرایط برای بازگشتش فراهم نشده است. حدود یکماه قبل بود که مسئولان استقلال با میلیچ برای تمدید قراردادش و بازگشت به ایران به تفاهم رسیدند اما این بازیکن اعلام کرد تا زمانی که مطالبات خود را دریافت نکند، حاضر به بازگشت به ایران نیست. تا الان نیز چنین اتفاقی رخ نداده است.

حالا اما ظاهرا مسئولان استقلال توانسته اند پول مورد نظر میلیچ را تامین کنند. حجت نظری سخنگوی استقلال درباره وضعیت میلیچ گفت: «میلیچ هم برمی‌گردد. مشکلاتی برای تأمین منابع مالی به وجود آمده بود که رفع شده و در حال آماده کردن مقدمات بازگشت میلیچ هستیم.»

نظری در این باره همچنین گفت: «در مورد این موضوع عبدیان خیلی زحمت کشیده و باید از او تشکر کنیم.»

حال باید منتظر ماند و دید در نهایت این بازیکن کروات چه زمانی بلیت بازگشت به تهران را دریافت می‌کند و به تمرینات استقلال برمی‌گردد.
برچسب ها: پولل ، میلیچ ، جور شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین