کد خبر: ۲۶۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار از اول اسفندماه تا ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
ناطقان: لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به نظارت ویژه بر افزایش ناگهانی قیمت‌ها، اظهار کرد: ۱۰ تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری در دو نوبت صبح و عصر بر روند توزیع و فروش بازار شب عید نظارت می‌کنند.

وی گفت: اتاق اصناف براساس قانون بر چارچوب واحدهای صنفی نظارت و رسیدگی می‌کند و اگر یک واحد صنفی تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی داشته باشد به شدت با آن برخورد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری عنوان کرد: در یک سال گذشته به دلیل بروز و افزایش مشکلات اقتصادی قدرت خرید مردم کاهش یافته و از آنجا که قیمت برخی اجناس به طور روزانه و توسط کارخانه روی کالا درج می‌شود لذا صنوف دخالتی در افزایش قیمت‌ها ندارند.

ستاره ادامه داد: طرح ویژه نظارت بر بازار از اول اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فرودردین ۱۴۰۰ ادامه دارد و در این راستا تعداد اکیپ‌های بازرسی افزایش یافته و با هرگونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از تجمع در بازار و ضرر واحدهای صنفی، کسبه به سمت فروش اینترنتی بروند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و آمار تشکیل پرونده‌های صنوف متخلف و معرفی آن‌ها به تعزیرات حکومتی که به مراتب بیشتر از دیگر شهرستان‌ها است نشان‌دهنده تلاش مضاعف کارکنان واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان است.

ستاره بیان کرد: ما از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم اما نباید زحمات همکاران ما که حتی در ساعات غیراداری مشغول انجام وظیفه هستند نادیده گرفته شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین