کد خبر: ۲۶۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
میترا ابراهیمی متولد 69 و فارغ التحصیل رشته ی روانشناسی است و در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول است و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند.
ناطقان: میترا ابراهیمی متولد 69 و فارغ التحصیل رشته ی روانشناسی است و در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول است و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند.

پیمان قاسم خانی ، میترا ابراهیمی مستندساز



چکیده ای از بیوگرافی میترا ابراهیمی:

نام : میترا ابراهیمی

متولد : 2 اسفند 69

حرفه : روانشناس ، مستندساز

 

میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند سال 1369 می باشد،میترا ابراهیمی  دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.

میترا ابراهیمی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

 


 

آثار میترا ابراهیمی :

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گزاری بر عهده پیمان قاسم خانی بود و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده است.

 

میترا ابراهیمی  از بچگی به فروغ فرخزاد علاقه داشته است و وقتی موفق به دیدار با کامیار شاپور شد ، با آنکه خود مایل به ساخت این مستند نبود، اما نظر شاپور آن بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد و به این ترتیب بود که میترا ابراهیمی فیلمساز شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین