کد خبر: ۲۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
ریس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن اظهار تاسف از بروز برخی شایعات در خصوص قتل دکتر اصغر پیرزاده مبنی بر مباحث زیرمیزی و یا برخورد های نامناسب توسط پزشک با بیمار و یا همراه وی، گفت: طی بررسی‌های انجام شده، هیچیک از شایعات صحت ندارد.
ناطقان: ریس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن اظهار تاسف از بروز برخی شایعات در خصوص قتل دکتر اصغر پیرزاده مبنی بر مباحث زیرمیزی و یا برخورد های نامناسب توسط پزشک با بیمار و یا همراه وی، گفت: طی بررسی‌های انجام شده، هیچیک از شایعات صحت ندارد.

دکتر فرهاد پورفرضی در حاشیه مراسم خاکسپاری مرحوم دکتر اصغر پیرزاده در جمع خبرنگاران ضمن اظهار تاسف از بروز برخی شایعات در خصوص قتل دکتر اصغر پیرزاده مبنی بر مباحث زیرمیزی و یا برخورد های نامناسب توسط پزشک با بیمار و یا همراه وی، گفت: طی بررسی‌های انجام شده، هیچیک از شایعات صحت ندارد.

وی با بیان اینکه دکتر اصغر پیرزاده یک پزشک حاذق، مومن و متعهد بود و این طور شایعات نمی‌تواند در خصوص وی صحت داشته باشد، افزود: اتفاق خارج از محیط درمانی و در یک منزل مسکونی رخ داده است.

پورفرضی اضافه کرد: مسئولین استان به شدت پیگیر موضوع هستند و مقرر گردیده بررسی‌ها با شدت بیشتری ادامه یابد، تا علت و انگیزه این عمل مشخص شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر موضوع امروز جلسه استانداری، گفت: بنده در این خصوص هیچ اطلاعی ندارم و به جلسه ای دعوت نشده ام.

وی با اشاره به گفتگوی قبلی خود با خبرگزاری ها نیز، گفت: در زمان این حادثه بنده در تهران بودم و اطلاعاتی که طی تماس تلفنی به بنده دادند حاکی از این بود که فردی با 115 تماس گرفته و اطلاع داده یک فرد مضروب شده است و سپس به بیمارستان انتقال داده اند و ضارب نیز همراه وی به بیمارستان آمده است و ادعای این فرد مبنی بر بیمار بودن خود، با توجه به بررسی های انجام شده مشخص شده وی هیچگونه سابقه ای با دکتر پیرزاده نداشته است و نتایج بررسی های دادستان نیز مشخص کرده که این بحث، ارتباطی با بیماری ندارد.

پورفرضی تصریح کرد: مدیرکل بازرسی و ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز برای این موضوع به اردبیل آمده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه از بحث‌های قضایی این ماجرا اطلاعی ندارم، تاکید کرد: اطلاعات تکمیلی و نهایی بعد از به نتیجه رسیدن توسط دستگاه قضایی اعلام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین