کد خبر: ۲۶۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 8.29 دلار کاهش 1801.38 دلار فروخته شد.
ناطقان: به نقل از رویترز، قیمت طلا تحت فشار تقویت ارزش دلار، از بالاترین قیمت یک هفته گذشته فاصله گرفت اما در بازه محدودی در نوسان بود زیرا سرمایه گذاران در آستانه جلسه پاسخگویی جرم پاول به کنگره در ساعات پایانی امروز محتاطانه عمل می کنند.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 8.29 دلار کاهش 1801.38 دلار فروخته شد. طلا امروز در بازه 1802.80 تا 1815.63 دلار در نوسان بود.

کریگ ارلام، تحلیلگر بانک OANDA گفت: نوسانات طلا نشان دهنده «رویکرد صبر کردن تا چه پیش آید» است.

پاسخگویی در برابر کمیته بانکداری سنا در روز سه شنبه و کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه، نخستین پاسخگویی پاول از زمان روی کار آمدن جو بایدن و همکاران دموکراتش در کاخ سفید و ساختمان کنگرهٔ ایالات متحدهٔ آمریکا (کپیتال هیل) است.

وی افزود: «به وضوح، سوالاتی در زمینه (افزایش سود اوراق قرضه، محرک مالی و بهبود چشم انداز اقتصادی) آنچه به معنای تورم، چشم انداز فدرال رزرو و ریسک های مرتبط با آن است، وجود دارد.»

قیمت طلا در ساعات اولیه معاملات پس از اینکه دلار به به کمترین میزان در یک ماه گذشته رسید، به بالاترین رقم از 16 فوریه یعنی 1815.63 دلار رسید.

 کایل رادا، تحلیلگر بازار گفت: «به نظر می رسد، روند حرکت طلا، کاهشی است و نشانی از تغییر آن وجود ندارد... تا زمانی که ما یک افزایش واقعی در انتظارات تورمی ببینیم یا فدرال رزرو در مورد کنترل نوسانات سود اوراق قرضه صحبت کند.»
منبع: فارس
برچسب ها: طلا ، ارزان ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین