کد خبر: ۲۶۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» با جذب ۷۵ هزار مخاطب به فروش یک میلیارد تومانی رسید.
ناطقان: فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در حالی که اکرانش را بدون سینماهای تهران و چند استان دیگر آغاز کرد، بعد از پایان جشنواره فیلم فجر و با بازگشایی مجدد سینماهای تهران و شهرستان‌ها توانست با جذب ۷۵ هزار تماشاگر به فروش یک میلیارد تومانی برسد.


«دیدن این فیلم جرم است» میلیاردی شد


فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» دو سال پیش بعد از اکران در جشنواره فیلم فجر سی و هفتم متقاضی اکران در نوروز ۹۸ که این درخواست به سرانجام نرسید و پس از آن نیز حاشیه‌های عدم صدور پروانه نمایش فیلم به وجود آمد و سال گذشته متقاضی اکران در نوروز ۹۹ شد که آن هم نتیجه بخش نبود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین