کد خبر: ۲۶۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
رئیس جمهوری ترکیه ضمن انتقاد از مواضع اپوزیسیون داخلی در این کشور علیه عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه کردهای «پ ک ک»، تاکید کرد که آنکارا در گرفتن انتقام خون نظامیان کشته شده خود تردید ندارد.
ناطقان:  به نقل از دیلی صباح، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه طی سخنانی با انتقاد از مواضع حزب جمهوری خلق ترکیه از دولت وی در خصوص کشته شدن ۱۳ نظامی این کشور در جریان عملیات نظامی علیه کردهای «پ ک ک» در شمال عراق، از تعهد خود برای گرفتن انتقام نظامیان کشته شده کشورش از گروه پ ک ک سخن گفت.

اردوغان: در گرفتن انتقام از «پ ک ک» تردید نداریم


وی همچنین در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه هیچ گونه مماشاتی در گرفتن این انتقام از پ ک ک  نخواهد کرد، گفت که آنکارا در عزم خود برای نابود کردن این گروه جدایی طلب کُرد مصمم است.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین مدعی شد که کشورهای دیگر باید بدون هیچ اما و اگری به مبارزه مشروع ترکیه علیه تروریسم در داخل و خارج از این کشور افتخار کنند، چراکه این اقدام ما بخشی از ماموریت انسان دوستانه ماست.

گفته می‌شود این سخنان در حقیقت پاسخی به انتقادات تند کشورهای خارجی و احزاب داخلی مخالف دولت ترکیه در خصوص عملیات نظامی هفته گذشته ارتش این کشور علیه کردهای پ ک ک  بوده که در جریان آن، دستکم ۱۳ نظامی این کشور کشته شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین