کد خبر: ۲۶۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
با گذشت یک هفته از زلزله 5.6 ریشتری سی‌سخت برف و باران ،سرمای شدید و پس‌لرزه‌های متعدد موجب شده است تا اهالی این شهر با شب‌هایی سرد و طاقت‌فرسا مواجه باشند و نیازمند وسایل گرمایشی برقی هستند.
ناطقان: با وقوع زلزله پنج و ۶ دهم ریشتری سی‌سخت، در ۲۹ بهمن ماه خسارت‌های فراوانی به منازل مسکونی مردم این شهر وارد کرد و سبب شد خانه‌های بسیاری از آنها تخریب و نیاز به نوسازی و بازسازی داشته باشد.

 اما این روزها شرایط شهر سی‌سخت به سبب وقوع زلزله بسیار متفاوت بوده و سرما، بارش برف، نبودن سرپناه و کرونا زندگی مردم را دشوار کرده است.

این زلزله تنها خسارات مالی برجا گذاشت و خوشبختانه تلفات جانی نداشت، اما بارش برف و باران امدادرسانی به مردم زلزله زده را در شرایط کرونایی سخت کرد.

با گذشت چند روز از زلزله ،برف و باران ،سرمای شدید و پس‌لرزه‌های متعدد موجب شده است تا اهالی این منطقه با شب‌هایی سرد و طاقت‌فرسا مواجه باشند و با این شرایط بیشترین نیاز آن‌ها نیازمند وسایل گرمایشی برقی است.


منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین