کد خبر: ۲۶۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران گفت: قیمت انواع شیرینی تا پایان سال با ثبات بوده و هیچ تغییری نخواهد کرد.
ناطقان: علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران در خصوص وضعیت بازار شب عید اظهار کرد: به هیچ عنوان برنامه‌ای برای افزایش قیمت برای بازار شب عید ۱۴۰۰ نداریم و تا پایان سال  با قیمت‌های فعلی فروش خواهیم داشت.


وی در خصوص تامین مواد اولیه اظهار کرد: اغلب واحد‌های صنفی با تامین مواد اولیه به خصوص در بخش شکر و روغن با مشکل مواجه هستند به طوری که هم گران و هم کم به دستشان می‌رسد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران بیان کرد: واحد‌های صنفی شکر را از بازار‌ آزاد تهیه می‌کنند چراکه قیمت در بازار و قیمتی که دولت عرضه می‌کند هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

بهره‌مند ادامه داد: روغن جامد هم هر از گاهی به واحد‌های صنفی از سوی دولت تامین می‌شود، اما کفاف نیاز آن‌ها را نمی‌دهد که واحد‌ها نهایتا مجبور به تهیه آن از بازار آزاد با قیمت‌های نجومی هستند.
جشنواره بهاره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود

وی با اشاره به جشنواره بهاره ۱۴۰۰ تصریح کرد: به کمک اتاق اصناف ایران و وزارت صمت مقرر شد تا جشنواره بهاره امسال به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا شود و تمامی صنوف به صورت داوطلبانه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران ابراز کرد: تعدادی از اتحادیه‌ها و صنوف هستند که با نزدیک شدن به عید نوروز فروش بیشتری را تجربه می‌کنند و بازار آن‌ها رونق می‌گیرد که امسال طی این جشنواره باید نسبت به اجرای تمام شیوه نامه‌های بهداشتی مقرر شده در ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام کنند.

به گفته بهره مند؛ این جشنواره از ابتدای اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

 

برچسب ها: قیمت ، شیرینی ، روز پدر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین