کد خبر: ۲۶۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان از شناسایی ۲۱۴ مورد جدید مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
ناطقان: شکرالله سلمان زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۱۷ نمونه آزمایش گرفته شده، تعداد ۲۱۴ مورد جدید مثبت داشته‌ایم که ۴۶ نفر مربوط به آبادان، ۴۱ نفر از خرمشهر و ۱۲۷ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

وی ادامه داد: از این ۲۱۴ مورد مثبت جدید ۱۹۳ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۳۹ نفر، خرمشهر ۳۷ نفر و شادگان ۱۱۷ نفر) تحت مداوا قرار گرفته و راهی منازل خود شدند تا در قرنطینه قرار گیرند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: طی روز گذشته نیز ۴۱ نفر بستری و ۳۵ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان نیز ۱۷۷ نفر است، عنوان کرد: متأسفانه از دیروز تا به امروز دو مورد فوتی مثبت به ثبت رسیده است که مربوط به شادگان بوده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین