کد خبر: ۲۶۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
مربی سابق تیم ژیمناستیک زنان آمریکا بعد از متهم شدن به قاچاق و آزار جنسی خودکشی کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، جان گدرت ، مربی سابق ژیمناستیک زنان ایالات متحده در بازیهای المپیک که روز پنجشنبه به دو مورد از جمله جرایم متعدد قاچاق انسان و تجاوز جنسی متهم شد، طبق گفته دادستان کل ایالت میشیگان ساعاتی بعد خودکشی کرد و درگذشت.

به گفته کلی روسمن-مک کینی ، سخنگوی دادستان کل میشیگان، جسد گدرت در نزدیکی خانه خود کشف شد. او درباره این موضوع به دفتر من اطلاع داده شده است که جسد جان گدرت بعد از ظهر امروز پیدا شده است. این یک پایان غم انگیز برای یک داستان غم انگیزی بود که  برای همه افراد درگیر رخ داد.  

گدرت سرمربی تیم ژیمناستیک زنان المپیک ۲۰۱۲ آمریکا بود که در بازیهای لندن به مدال طلای تیمی دست یافت و گابی داگلاس و آلی ریسمن نیز در آن تیم حضور داشتند. وی همچنین مرکز ژیمناستیک تیستارس را در دیمونداله اداره کرد، جایی که چندین زن شهادت دادند که دکتر تیم ، لری ناسار از آنها سواستفاده جنسی کرده است.  

در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۸ ، نصار به دلیل سواستفاده جنسی از ورزشکاران به ۴۰ تا ۱۷۵ سال زندان محکوم شد.

گدرت ادعاهای مربوط به اینکه می دانسته ناصر در مرکز کار خود چه می کرد را رد کرد. فعالیت های وی اندکی پس از صدور حکم نصار  توسط ژیمناستیک ایالات متحده به حالت تعلیق درآمد.

لیندسی لمکه یکی از قربانیان نصار در جلسه دادگاه این حرف را زده بود: جان گدرت  بهترین دوست  برای لری نصار بود که به او آزادی کامل داد که در آن به راحتی می توانست از آن سو  استفاده کند.   شما ، جان گدرت ، نیز لیاقت این را دارید که پشت میله های زندان کنار لاری بنشینید.  

اخیرانیز سیمون بایلزپرافتخارترین  ژیمناست آمریکا گفت به خاطر فضای حاکم، اجازه نمی دهد دخترش در آمریکا سراغ این رشته برود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین