کد خبر: ۲۶۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان خبر داد و گفت: با شناسایی یک مورد کرونای انگلیسی در بندرعباس شمار موارد این نوع کرونا در استان به ۱۰ نفر رسید.
ناطقان: دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(هشتم اسفندماه) در تشریح این خبر بیان کرد: از آغاز همه گیری بیماری کرونا در استان از ۱۶۱ هزار و ۷۰۳ نفرنمونه گیری شده است.

وی عنوان کرد: نخستین بیمار دچار کرونای انگلیسی نیز در بندرعباس شناسایی شد که جوان ۳۱ ساله و با ۷۰ درصد درگیری ریه است که هم اکنون در بیمارستان شهید محمدی بستری بوده و با این مورد، شمار موارد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان به ۱۰ نفر رسید.

نوروزیان افزود: در اسکله سلخ جزیره قشم نیز پنج ملوان خارجی با تست مثبت کرونا شناسایی شدند و به همین دلیل، این اسکله برای دو هفته تعطیل شد تا باضدعفونی اسکله، از شیوع بیشتر کرونا پیشگیری شود و از افراد شاغل در این اسکله نیز تست کرونا گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: از همه هم استانی ها و هم وطنان هم می خواهیم از سفر به جزایر استان بویژه با شناورهای غیرمجاز خودداری کنند زیرا این مسافرت ها می تواند به شیوع بیشتر کرونا منجر شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین