کد خبر: ۲۶۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:
بنیامین نتانیاهو در جدیدترین موضع‌گیری ضدایرانی اش گفت: ما از تاریخ درس گرفته‌ایم که اگر تنها بر روی یک توافق حساب باز کنید، در اشتباه هستید. تنها چیزهایی که جلوی دست یافتن به سلاح هسته‌ای را می‌گیرند یا دستیابی به این سلاح‌ها را آهسته‌تر می‌کنند یا تهدیدهای نظامی معتبر و یا تحریم‌های سخت هستند.
ناطقان: به گزارش اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با Channel 13 News مدعی شد که اسرائیل نمی‌تواند بر روی هیچ توافقی با ایران حساب باز کند.

وی تصریح کرد: ما از تاریخ درس گرفته‌ایم که اگر تنها بر روی یک توافق حساب باز کنید، در اشتباه هستید. تنها چیزهایی که جلوی دست یافتن به سلاح هسته‌ای را می‌گیرند یا دستیابی به این سلاح‌ها را آهسته‌تر می‌کنند یا تهدیدهای نظامی معتبر و یا تحریم‌های سخت هستند.

 ادعای تلاش ایران برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای در حالی توسط نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح می شود که مقامات جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر ماهیت صرفا صلح آمیز برنامه هسته‌ای کشورمان، همواره خاطر نشان می کنند که ایران هرگز به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلاح هسته ای نبوده و نیست.

پیش از این نیز یک شبکه عبری گزارش داد رژیم صهیونیستی در تلاش است تا تروئیکای اروپایی را قانع کند که توافق هسته‌ای با ایران را به وضعیت اصلی بازنگردانند.

به گزارش شبکه کان ۱۱، اسراییل در حال انجام تلاش‌های بسیار است تا فرانسه، آلمان و انگلیس را قانع کند که توافق هسته‌ای با ایران را به وضعیت اولیه خود بازنگردانند.

به گفته این شبکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است تا مفاد توافق را مطابق با چشم‌انداز و منافع اسرائیل اصلاح کند.

 همچنین پایگاه خبری عربی ۲۱، نیز اخیرا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برخی از مشاوران پیشین خود در امور امنیت داخلی را دعوت کرده و به دنبال اتخاذ سیاست های جدید در رابطه با برخی اهداف دولت آمریکا در مورد پرونده هسته ای ایران است.

این پایگاه اعلام کرده که نتانیاهو اشخاصی را برای این موضوع انتخاب کرده است که معمولا مواضع تندی علیه تهران اتخاذ می کنند و این امر مقدمه ای برای تشکیل یک تیم برای سیاستگذاری در رابطه با مساله هسته ای ایران است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین