کد خبر: ۲۶۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: ماندگاری هوای سرد تا صبح فردا نهم اسفند در اغلب نقاط کشور حاکم است و از شنبه تا اواسط هفته دما به تدریج در اغلب شهرها افزایش می‌یابد.
ناطقان: صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد داریم، همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش برف وجود دارد.

وی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه پیش رو در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است و فقط در کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده برف و باران داریم.

ضیائیان اضافه کرد: روز دوشنبه ۱۱ اسفند در برخی مناطق مرزی شمال غرب، غرب سواحل خزر و برخی مناطق غربی کشور، دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی نقاط مرکزی کشور بارش خواهیم داشت.

وی گفت: روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند در غرب کشور، مناطق جنوبی البرز مرکزی و غربی برخی مناطق شرق و شمال شرق بارش خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه۱۳ اسفند در همین مناطق بارش با میزان بیشتری پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: ماندگاری هوای سرد تا صبح فردا در اغلب نقاط کشور حاکم است و از شنبه تا اواسط هفته دما به تدریج در اغلب نقاط کشور افزایش می‌یابد.

ضیائیان افزود: از بعد از ظهر فردا در شرق و جنوب شرق روند افزایش دما تا آخر هفته ۸ تا ۱۲ درجه خواهد بود.

وی بیان کرد: در روز آینده بیرجند و شهرکرد با کمینه دمای ۷ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان گفت: روز آینده در ۲۳ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت در روز جاری بیان کرد: امروز در پایتخت جهت باد جنوبی، آسمان قسمتی ابری، سرعت باد ۱۴ کیلومتر بر ساعت و دید افقی ۸۰۰۰ متر است؛ رطوبت نسبی امروز در تهران ۳۱ درصد، بیشینه دما ۵ درجه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته صفر درجه بوده است.

وی اظهار داشت: در سه روز آینده آسمان تهران صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۹ درجه و یک درجه، همچنین روز یکشنبه بیشینه دما ۱۱ درجه و کمینه دما سه درجه خواهد بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین