کد خبر: ۲۶۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه (کرملین) در واکنش به حمله هوایی آمریکا به سوریه گفت: در حال بررسی دقیق وضعیت میدانی بوده و با مسئولان سوری نیز در تماس هستیم.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه (کرملین) امروز جمعه در واکنش به حمله هوایی آمریکا به اهدافی در شرق سوریه اعلام کرد: ما در حال بررسی دقیق وضعیت میدانی هستیم و با مسئولان سوری نیز در تماس هستیم.

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در این باره گفت: از اینکه آمریکا پیشتر درباره این حمله مسکو را در جریان گذاشته باشد، خبر ندارم؛ زیرا این قبیل مسایل از طریق کانال های نظامی انجام می شوند.

خبرنگار رویترز پیشتر به نقل از یک مقام ناشناس در کاخ سفید اعلام کرد که حمله هوایی آمریکا در شامگاه پنج شنبه «حمله به یک مقر متعلق به نیروهای هم پیمان با ایران در خاک سوریه» بود.

فرمانده تروریست‌های آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) در صفحه توئیتر خود نوشت که به دستور «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیروهای ارتش این کشور شامگاه پنج‌شنبه حملات هوایی را علیه زیر ساخت‌هایی در شرق سوریه انجام دادند.

در واکنش به این جنایت، مقامات روسیه امروز جمعه حمله هوایی روز گذشته آمریکا به سوریه را محکوم کردند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین