کد خبر: ۲۶۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در روزهای گذشته 16 مورد مشکوک در دهلران به کرونا انگلیسی بودند که پاسخ تست 12 نفر از آنان مثبت شد.
ناطقان: روزهای اخیر بود که ۱۶ نفر از شهروندان دهلرانی مشکوک به کرونا انگلیسی شدند و تست کرونا آنان به آزمایشگاه پاستور تهران فرستاده شد.

در این راستا امروز محبوب رستمزاد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام می‌گوید: از نمونه‌های ارسالی به مرکز کشور جهت تشخیص بیماری کرونای جهش یافته انگلیسی، تعداد ۱۲ مورد از این نمونه‌ها مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: با احتساب این ۱۲ مورد جدید، تعداد مبتلایان به بیماری کرونای جهش یافته انگلیسی در شهرستان دهلران به ۱۴مورد افزایش یافت.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: با افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در شهرستان دهلران، وضعیت این شهرستان از زرد به نارنجی تغییر یافته است.

وی در پایان گفت: سایر شهرستان‌های استان نیز در خطر هستند و آزمایشات تعدادی موارد مشکوک به آزمایشگاه پاستور تهران ارسال شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین