کد خبر: ۲۶۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
سخنگوی کاخ سفید:
«ند پرایس» سخنگوی کاخ سفید شامگاه جمعه درباره رفع تحریم های ایران گفت: آمریکا آماده گفت‌وگوی دیپلماتیک با ایران است اما تحریم‌ها علیه این کشور را کاهش نمی‌دهد.دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است برای پایبند شدن به برجام سیاست دولت پیشین این کشور در تغییر برچسب تحریمی برخی از نهادهای ایرانی را به عقب برنگرداند.
ناطقان: شب گذشته هم «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری تلویحاً اشاره کرد که دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است برای پایبند شدن به برجام سیاست دولت پیشین این کشور در تغییر برچسب تحریمی برخی از نهادهای ایرانی را به عقب برنگرداند.


نگرانی امریکا از اظهارات وزیر اطلاعات ایران | مجله پیام جوان - Persian  Magazine


واکنش کاخ سفید به حملات در شرق سوریه

سخنگوی کاخ سفید در بخش دیگری از اظهاراتش به مسئله حمله هوایی آمریکا به گروه‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه اشاره کرد و مدعی شد این حملات «متناسب» بوده‌اند.

جن ساکی همچنین در اظهاراتی ادعامحور گفت این حمله «پیام روشنی» به «شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در شرق سوریه» ارسال کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین