کد خبر: ۲۶۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با تأکید بر اینکه فرصت احیای کامل برجام رو به اتمام است، از شورای حکام آژانس درخواست کرد که رفتار مسئولانه‌ای برای نجات توافق هسته‌ای نشان دهند.
ناطقان:  «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش با اشاره به جلسه روز دوشنبه هفته جاری شورای حکام آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران، خواستار رفتار مسئولانه تمامی ۳۵ عضو این شورا برای احیای اجرای کامل برجام شد.


هشدار روسیه به شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران


وی در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، با هشدار درباره از دست رفتن فرصت‌ها برای احیای برجام نوشت: «زمان به سرعت در حال گذر است....پنجره فرصت برای احیای اجرای کامل برجام به زودی بسیار بسته‌تر می‌شود. به همین دلیل است که جلسه شورای حکام آژانس نیازمند یک رفتار بسیار مسئولانه تمامی ۳۵ عضو شورا است».


منبع:اقتصادنیوز
برچسب ها: هشدار ، ناطقان ، شورا ، حکام
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین