کد خبر: ۲۶۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
در این طرح ۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و ۱۴ دستگاه خودرو و ۳۲ پایپ و ۹ حقه وافور از متهمان کشف شد.
ناطقان: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف ۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشدید مقابله با خرده فروشان موادمخدر خبر داد .

علیرضا ثقفی اظهارکرد : طرح پاکسازی نقاط آلوده، تشدید مقابله با خرده فروشان و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری و مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ها و دیگر عوامل انتظامی در این طرح ها موفق شدند. ۱۰۸ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، افزود: در این طرح ۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و ۱۴ دستگاه خودرو و ۳۲ پایپ و ۹ حقه وافور از متهمان کشف شد.

 ثففی از جمع آوری ۷۶ معتاد متجاهر در این طرح خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به تداوم طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر یادآورشد: پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای مقابله با تهیه وتوزیع موادمخدر تا پای جان ایستاده و با قاچاقچیان موادمخدر و خرده فروشان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین