کد خبر: ۲۶۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
در حمله راهزنان مسلح به ایالت «زامفارا» در نیجریه، ۲۲ نفر کشته شدند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حمله افراد مسلح ناشناس به یک معدن طلا در منطقه «دانکورمس» واقع در ایالت زامفارا ۲۲نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، این حادثه زمانی روی داد که راهزنان در تلاش برای حمله به یک روستا با مقاومت معدن چیان مواجه شدند.

در جریان تیراندازی راهزنان مسلح ۲۲ نفر کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

ایالت زامفارا دیروز جمعه شاهد حادثه ربوده شدن ۳۱۷ دانش آموز دختر بود.

«آبوتو یارو» مامور پلیس نیجریه دیروز جمعه به خبرنگاران اعلام کرد که تعداد دانش‌آموزان دختر ربوده شده در حمله افراد مسلح به مدرسه شبانه روزی در ایالت زمفارا در شمال غرب این کشور ۳۱۷ نفر است.

این مامور پلیس نیجریه در این باره گفت: افراد مسلح ناشناس ساعات اولیه صبح به مدرسه شبانه‌روزی در ایالت زامفارا حمله کردند. در پی بررسی وضعیت حضور و غیاب در این مدرسه متوجه مفقود شدن ۳۱۷ دانش‌آموز دختر شدیم. نیروهای امنیتی به محل وقوع حادثه اعزام و عملیات جستجو و نجات این دانش‌آموزان آغاز شده است.

هر چند هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این گونه حوادث را برعهده نگرفته است؛ اما حدود دو ماه قبل هم عناصر گروهک تروریستی «بوکوحرام» در ایالت کاتسینا بیش از ۳۰۰ دانش آموز پسر را ربوده بودند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین