کد خبر: ۲۶۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
روزنامه کیهان درباره نامه خاتمی به رهبر معظم انقلاب نوشت: رفتارهای سالوسانه خاتمی در حالی است که وی یک عذرخواهی رسمی به خاطر حوادث سال ۸۸، به نظام و مردم بدهکار است.
 ناطقان: روزنامه کیهان نوشت: به روایت این رسانه‌ها وی از رهبری درخواست کرده نقش پدری برای حضور و فعالیت همه نیروهای سیاسی را ایفا نمایند و به اصلاح‌طلبان رهنمود بدهند. طبق این روایت‌ها او نوشته اصلاح‌طلبان وفادار به نظام هستند.

حمله کیهان به خاتمی به خاطر نامه او به رهبری: رفتار خاتمی سالوسانه است | او


سیدعلی خاتمی، برادر خاتمی، در توضیحی مبهم ‌محتوای منتشرشده از نامه را ناشی از حدسیات و گمانه‌زنی‌ رسانه‌ای عنوان کرد. همچنین محمدجواد حق‌شناس، عضو حزب اعتماد ملی، گفته این نامه ۳۷ صفحه‌ای مربوط به دو ماه قبل است و در آن خاتمی دغدغه‌هایش برای انقلاب و نظام را مطرح کرده است.

رفتارهای سالوسانه خاتمی در حالی است که وی یک عذرخواهی رسمی به خاطر حوادث سال ۸۸، به نظام و مردم بدهکار است.

رفتار وی و موسوی در سال ۸۸، در جهت ایجاد شورش و آشوب علیه نظام بود. این خیانت در حالی اتفاق افتاد که خاتمی چندین بار در پستوها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ «دروغ» بوده؛ اما با این حال شجاعت و شرافت آن را نداشته که همین اعتراف به دروغگویی و فریب مردم را علنی اظهار کند.

خاتمی اگر واقعا قصد ابراز ندامت و عذرخواهی دارد، باید این کار را علنی و با صراحت انجام دهد، از نظام و مردم طلب عفو نماید. توبه این‌چنینی و قول اصلاح‌ و جبران، شرط ادعای اصلاح‌طلبی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین