کد خبر: ۲۶۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
ارتش یمن شنبه شب حمله موشکی را به اهداف حیاتی در شهرهای عربستان از جمله ریاض انجام داد. این درحالی است که ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شده پهپادهای انصارالله را رهگیری و خنثی کرده است.
ناطقان:  به نقل از المیادین، ارتش و نیروهای مردمی یمن طی عملیاتی با موشکهای بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین اهداف حیاتی در شهرهای عربستان از جمله ریاض را هدفگیری کردند.
حمله موشکی انصارالله یمن به ریاض - ایسنادر مقابل ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی مدعی است پهپادهایی را که به سمت جیزان در جنوب عربستان و خمیس مشیط پرتاب شده بودند، منهدم کرده است.

ائتلاف متجاوز سعودی همچنین مدعی شده که حمله بالستیکی به ریاض و حملات پهپادی به سمت خمیس مشیط ، جیزان و منطقه جنوبی را رهگیری وخنثی کرده است.

منابع خبری شنبه شب اعلام کردند شهر ریاض، پایتخت عربستان با چهار فروند موشک هدفگیری و تمامی پروازهای فرودگاه این شهر متوقف شده است.

پیش از این نیز انصارالله یمن در عملیاتی موفق فرودگاه بین المللی أبها در عربستان را هدفگیری کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین