کد خبر: ۲۶۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
محمد احسانی مدیر شبکه «نسیم» ضمن تشریح برنامه‌های این شبکه، برای پخش در نوروز ۱۴۰۰، از خرید کلیه اجناس اهدایی به موزه «دورهمی» و پرداخت عواید آن به هلال احمر خبر داد.
ناطقان: محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در پشت صحنه مجموعه «دست‌انداز» درباره تکلیف حراج موزه «دورهمی» بیان کرد: موزه «دورهمی» به سرانجام رسیده است یعنی خریدار مبلغ را پرداخت کرده است و انشالله فیلم تحویل و اتفاقات در قسمت آخر پخش می‌شود.





وی در توضیح بیشتری اعلام کرد: حراج موزه طی پنج ماه در سایت برگزار شد و پیشنهاداتی هم انجام شد، یکی از شرکت‌ها موفق شد حدود یک ماه پیش اجناس موزه را خریداری کند، چک در یک جلسه رد و بدل شد، مراجع رسمی و حراجی‌ها شرکت داشتند که عوائد آن به هلال احمر رسید.

احسانی درباره مبلغ این عوائد نیز گفت: در ویدئویی که در قسمت آخر در برنامه پخش می‌شود اعلام خواهد شد.

احسانی در بخش دیگر درباره «دورهمی» و چالش‌های تولید آن در این مدت بیان کرد: «دورهمی» جزو معدود برنامه‌هایی بود که به خاطر کرونا و علی رغم همه سختی‌ها قطع نشد ما در مواردی مجبور شدیم با سی یا چهل نفر تماشاگر برنامه را برگزار کنیم که آقای مدیری بتواند در تعامل با آن‌ها پلاتوهایش را بگوید.

وی ادامه داد: این برنامه به سختی و در ایامی که مردم به برنامه مفرح نیاز داشتند خودش را رساند با ملاحظات زیادی هم برای مهمانان تولید شد خیلی از مهمانان با ماشین ایزوله به برنامه رفت و آمد داشتند.
 
مدیر شبکه نسیم درباره پخش «دورهمی» در نوروز گفت: عید دورهمی نداریم و البته تا شروع برنامه خندوانه همچنان «دورهمی» پخش می‌شود.

منبع: صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین