کد خبر: ۲۶۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
جو دوسر یکی از غذاهای رژیمی و بسیار مقوی است، که بیشتر در وعده ی صبحانه سرو می شود. ترکیباتی با جو دو سر و شیر بادام باعث تنوع و خوشمزگی آن می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
ناطقان: جو دوسر یکی از غذاهای رژیمی و بسیار مقوی است، که بیشتر در وعده ی صبحانه سرو می شود. ترکیباتی با جو دو سر و شیر بادام باعث تنوع و خوشمزگی آن می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.


ترکیبات مناسب با جو دو سر, بهترین ترکیبات با جو دو سر

7 ترکیب خوشمزه با جو دو سر :

پخت غذاها و ترکیبات رژیمی با جو دو سر فوق العاده راحت هستند. برای درست کردن صبحانه ای کاملا رژیمی و مقوی از شب قبل، به میزان مساوی جو دو سر و شیر بادام را با هم مخلوط کنید و در ظرف در دار شیشه ای یا پلاستیکی قرار بدهید.

 

اجازه بدهید تا صبح بماند و سپس به عنوان صبحانه ای مقوی میل کنید.

 
شیر بادام بدون شیرین

جو دو سر از پروتئین و فیبر بالایی برخوردار است و به نوبه خود باعث سیر نگه داشتن تا مدت زیادی می شود.

 

شیر بادام یک منبع بسیار خوبی از کلسیم و ویتامین D و E است. شما همچنین می توانید ماست و دانه های چیا یا کتان را به پایه دستور خود اضافه کنید، اگرچه ضروری نیست. که نه تنها برای غلیظ شدن و چسبناک شدن می شود، بلکه مواد مغذی بیشتری را به آن اضافه می کنند.

 

 

مخلوط کردن و لایه لایه قرار دادن مواد مختلف باعث می شود جو دوسر شما خوشمزه شود. در اینجا هفت ایده برای الهام گرفتن از شما آورده شده است.

 
آجیل و دانه های ترد

در حالی که بافت خامه ای جو دوسر شبانه بخشی از جذابیت آنهاست، گاهی اوقات شما یک کرانچ متفاوت می خواهید. آن ها را شب اضافه نکنید چون فقط خیس خورند و نرم می شوند. بنابراین صبح، یک مشت مغز گردوی آمریکایی، مغز تخم کدو، ورقه های نارگیل، گرانولا یا هر ماده ترد دیگری را که به شما بافت و طعم بیشتری می بخشد، بریزید.

 
 
میوه های خوش طعم

مطمئناً می توانید جو دوسر شبانه خود را با مشتی بلوبری مخلوط کنید و سیر شوید. همچنین می توانید از مواد دیگری استفاده کنید و طعم های متنوع و جدیدی را به آن ببخشید. مثلا (آناناس و نارگیل خرد شده)، (چند قاشق پنیر خامه ای به همراه انواع توت ها) و یا (موز و آناناس و توت فرنگی).

 

می توانید از میوه ها برای خوشمزه شدن جو دو سر و شیر بادام استفاده کنید

 
شکلات

بعضی از صبح ها ممکن است بخواهید انرژی خود را بیشتر کنید. سعی کنید در شیر بادام شکلات استفاده کنید، به این صورت که مغز بادام را با آب جوش و شکلات شیرین شده مخلوط کنید و به آن قند اضافه نکنید. می توانید آن را با عصاره نعناع یا کره بادام زمینی مخلوط کنید تا حجم بیشتری پیدا کند. اگر می خواهید چند تکه شکلات روی آن بریزید البته ما این را پیشنهاد نمی کنیم.

 

 
ادویه ها

آیا می خواهید کل مشخصات طعم را تغییر دهید؟ کابینت ادویه شما الهام بخش خوبی است. دارچین، هل، چای ماسالا و جوز هندی با جو دو سر خوش طعم هستند. می توانید به مقدار خیلی کم زنجبیل یا رزماری را امتحان کنید.

 
پودر پروتئین

یکی از نکات جالب در مورد جو دوسر خیس خورده با شیربادام میزان دلچسب و سالم بودن آن است. حتی می توانید خواص آنها را بیشتر کنید. به این صورت که مقداری پودر پروتئین برای تقویت اضافه کنید که همچنین باعث می شود احساس سیری طولانی تر داشته باشید. برای انرژی بیشتر، می توانید پودر ماکا یا حتی یک اسپرسو اضافه کنید.

 

 
میوه های فصلی

یک راه ساده برای خسته نشدن از جو دوسر شما این است که به بازار محلی خود مراجعه کنید تا ببینید چه چیزی در دسترس است. این می تواند به معنای افزودن چیزی از انجیر تازه و زردآلو در اواخر بهار به سیب در پاییز باشد. در تعطیلات و روزهای خاص می توانید طعم و مواد آن را تغییر بدهید. برای ولنتاین، عصاره گلاب اضافه کنید. برای شکرگذاری، مقداری پوره کدو تنبل و ادویه جات را اضافه کنید و مخلوط کنید و ... .

 
ترکیب شخصی شما

این ها یک سری از ترکیبات هستند و شما می توانید از هر ترکیبی برای این مخلوط استفاده کنید و از خوردن آن ها لذت ببرید. حتی می توانید ترکیبات را امتحان کنید و از هر کدام که دوست دارید استفاده کنید. مثلا نارگیل و شکلات و یا کره بادام زمینی با انواع توت ها می توانند ترکیب خوبی باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین