کد خبر: ۲۶۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
سخنگوی وزارت بهداشت:
سیما سادات لاری با اشاره به موج جدید کرونا گفت: ممکن است مردم از بیان مکرر توصیه‌های بهداشتی از سوی مسئولین بهداشتی خسته شده باشند، اما کرونا از ما خسته نشده و این بار مهاجم‌تر در کمین ما است‌. امیدواریم با تقویت حساسیت عمومی نسبت به کووید ۱۹ با کمک و یاری یکدیگر مانع از ایجاد موج چهارم بیماری در کشور شویم.
ناطقان: سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص آخرین وضعیت اپیدمی کووید ۱۹ در سطح کشورمان گفت: ویروس جهش یافته انگلیسی که هم اکنون در بسیاری از استان‌های کشور در حال گردش است، چندین برابر ویروس قبلی قدرت سرایت دارد و مهم‌ترین سد مقابله با ویروس جهش یافته، تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده جدی از ماسک، پرهیز از تردد غیرضروری و محدود شدن جمع‌های خانوادگی است.

کرونا؛ مهاجم‌تر و سرکش‌تر از قبل/ درخواست وزارت بهداشت از مردم



وی ادامه داد: ممکن است مردم از بیان مکرر توصیه‌های بهداشتی از سوی مسئولین بهداشتی خسته شده باشند، اما کرونا از ما خسته نشده و این بار مهاجم‌تر در کمین ما است‌. امیدواریم با تقویت حساسیت عمومی نسبت به کووید ۱۹ با کمک و یاری یکدیگر مانع از ایجاد موج چهارم بیماری در کشور شویم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین