کد خبر: ۲۶۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
رئیس شورای اروپا طی سخنانی خواستار تنش زدایی میان دولت و گروه‌های مخالف گرجستان شده و دو طرف را به یافتن راه حلی مشترک برای برون رفت از وضعیت فعلی دعوت کرد.
ناطقان: به نقل از رویترز، در پی وقوع نا آرامی‌های گرجستان و شکل گیری اعتراضات خیابانی در گرجستان از ماه گذشته، «چارلز میشل» رئیس شورای اروپا از دولت گرجستان و اپوزیسیون معترض این کشور خواست تا به سمت کاهش تنش‌های موجود حرکت کنند.

میشل که این سخنان را در کنفرانس خبری مشترک با «سالومه زورابیچویلی» رئیس جمهوری گرجستان مطرح می‌کرد، ضمن درخواست از دولت و گروه‌های مخالف برای کاهش تنش‌ها، خواستار اجماع عمومی میان دو طرف برای یافتن راه حلی مشترک شد.

لازم به ذکر است، گروهی از معترضین امروز نیز با تجمع در مقابل منزل شخصی «بیدزینا ایوانیشویلی» نخست وزیر سابق گرجستان و بنیانگذار حزب «رؤیای گرجی»، خواستار برگزاری انتخابات مجدد و استقرار پارلمان جدید در این کشور شدند.

گفته می‌شود حزب رؤیای گرجی که در جریان برگزاری انتخابات اکتبر سال گذشته خود را پیروز میدان می‌دانست، با شکست در انتخابات مدعی تقلب شده و نتیجه اعلام شده توسط دولت گرجستان را نپذیرفت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین