کد خبر: ۲۶۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
مسئولان در توزیع کانکس‌های ستاد اجرایی حضرت امام استفاده بهینه و عدالت را سرلوحه کار قرار می‌دهند.
ناطقان: در زلزله ۵.۶ ریشتری سی‌سخت همه نهادها پای کار آمدند تا بلکه گوشه‌ای از رنج و خسارت وارد شده به مردم سی‌سخت را بکاهند.

یکی از این دستگاه‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بود که علاوه بر تامین پتو و همچنین فعال کردن آشپزخانه این ستاد برای پخت غذای گرم، تعداد ۱۰۰ عدد کانکس وارد استان کرد.

اما حجم تخریب خانه‌ها در شهر زلزله‌زده سی‌سخت به حدی بالا است که  هر خانواده‌ای یک کانکس نیاز دارد و به همین دلیل باید به همه افراد کانکس داده شود.

بنابراین تمام هم و غم استان همانطور که استاندار گفته اجرای عدالت در توزیع اقلام و به خصوص کانکس است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه مدیریت شرایط جهت استفاده بهینه و عدالت در توزیع کانکس اولویت مسئولان است، افرود: چادر در اختیار همه خانواده‌های داده شده است، مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای اجاره خانه‌ها هم در اختیار آنها داده می‌شود خودم هم شبانه‌روز در میدان هستم تا مردم سی‌سخت احساس امنیت خاطر بیشتری کنند.

وی بیان کرد: سعی بوده که از این تعداد کانکس‌ها ۵۰ مورد در اختیار شهرداری و ۵۰ مورد در اختیار سپاه قرار داده شود تا اردوگاه احداث شود و در اختیار کسانی داده شود که بیماران سرطانی و صعب‌العلاج داشته و یا معلول و افراد باشرایط حاد دارند.

با این اوصاف سعی مسئولان استانی بر این است که از حداقل‌ها بیشترین استفاده را داشته باشند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین