کد خبر: ۲۶۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
تصویربرداری فصل سوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی امروز سه‌شنبه ۱۲ اسفند پایان یافت.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی پروژه نوشت: تصویربرداری فصل سوم سریال «نون.خ» از اواسط مهرماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و بعد از بیش از ۱۴۰ روز، صبح امروز سه شنبه ۱۲ اسفند به پایان رسید.


                                                   تصویربرداری نون.خ به پایان رسید


مهدی فرجی ـ تهیه کننده سریال «نون خ» ـ در متنی با تشکر از همکاران و عوامل سازنده سریال نوشت:

«پروردگار مهربان را شکرگذارم که در انتهای سال سرد و سختی که بر همه ما گذشت، پروژه ی «ن خ» را با سلامت همه ی عوامل اش به پایان بردیم.
گروهی صد نفره که هر روز در هوای نزدیک به منهای صفر و در شرایط بسیار سخت و با وجود هیولایی به نام کرونا با امید و عشق به کارشان ادامه دادند و تمام آرزو و انگیزه پنج ماه تلاششان، آوردن لبخندی به لب مردم نجیب ایران در سال نو بود.
از همکاران و هنرمندان و مردم عزیز کرمانشاه و کردستان که مهمان ما بودند و صبوری همیشگی کردهای نجیبمان را باز هم برایمان یادآوری کردند بسیار متشکرم.
از اهالی رسانه و مطبوعات نیز که در مدت ساخت این مجموعه به آن توجه و عنایت داشتند سپاسگذارم و امیدوارم همه مردم ایران سریال «نون خ» را به عنوان هدیه ناقابل در شب‌های عید هزار و چهارصد از ما قبول کنند.»

فصل سوم سریال «نون. خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک ساخته شده است. سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی و مرتضی رستمی بازیگران «نون. خ» هستند.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین